czwartek, 18 sierpnia 2016

Mała czarna w sportowym wydaniu

Hej kochani,
Dziś mam coś dla tych wszystkich, którzy lubią połączenie typowej elegancji ze sportowym akcentem.
Ja osobiście uwielbiam taki styl ;) W takim wydaniu czuje się swobodnie, wygodnie i to jest właśnie to na co stawiam wybierając ubrania. Mała czarna, którą widzicie na zdjęciach idealnie dopasowuje się do figury i podkreśla kobiece kształty. Kupując tę sukienkę jej przeznaczenie miało być inne, same wiecie mała czarna, szpilki – jednym słowem standardowo. Jednak wyszło inaczej i jestem bardzo z tego zadowolona :) 
Zapraszam do oglądania :) 








 Sukienka - River Island, Buty - deezee.pl 
Agnieszka. 

10 komentarzy:

  1. uwielbiam małą czarną w sportowym wydaniu- modnie i wygodnie!:)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  2. Sukienka cudownie się na Tobie prezentuje :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. ja również wole sportowe wydaniu! Super,że właśnie takie wybrałaś :)
    Super wyglądasz ;]

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ładna stylizacja, podoba mi sie :)
    Mój blog
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładnie :)

    http://monrosee.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnie też podobają się takie sukienki, ale nie ubrałabym do nich sportowych butów :(
    ❤ blog

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam połączenie sportowo-eleganckie :) a okulary dodają pazura stylizacji, która sama w sobie jest dość spokojna :) Tyyle sióstr łał, fajnie mieć takie zgranie, aż sobię tego nie wyobrażam-jestem jedynaczką ;p

    OdpowiedzUsuń
  8. Od niedawna jestem fanką białego sportowego obuwia! melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń