poniedziałek, 5 czerwca 2017

Projekt denko - KWIECIEŃ-MAJ!


Hi!
Dzisiaj lecimy z recenzją kosmetyków, które służyły nam w kwietniu i maju.
Tym razem podsumowanie z dwóch miesięcy, ponieważ w kwietniu było tego bardzo mało. Chcę Wam tylko przypomnieć, że piszemy tu tylko szczere i rzetelne opinie o kosmetykach, które przypadły nam do gustu oraz o tych, które okazały się bublami. Startujemy!

1. Mleczny szampon Nivea Hair milk, 400 ml


Ten szampon to nowość marki Nivea. Sprawdził się na moich długich i gęstych włosach. Dobrze oczyszcza i nawilża włosy. Po umyciu włosy są delikatne w dotyku i sypkie. Polecam, na pewno skuszę się jeszcze na jakiś inny rodzaj.

2. Delikatny żel pod prysznic Le Petit Marseiliais Biała Brzoskwinia i Nektarynka, 400 ml


Żel ma bardzo ładny, cytrusowy zapach i  świetnie oczyszcza skórę ale niestety zapach utrzymuje się tylko pod prysznicem. Zaraz po wyjściu z łazienki zapach się ulatnia. Ale mimo to produkt jest wydajny i często ląduje na promocjach.

3. Krem naprawczy do skóry atopowej Bioliq, 180 ml


Ten krem kupiłam zmuszona stanem mojej przesuszonej i zaczerwienionej skóry twarzy. I faktycznie pomógł mi i zwalczył problem. Produkt nadaje się zarówno do stosowania na twarz jak i na całe ciało. Świetnie nawilża i wygładza skórę. Jego cena to chyba około 25 zł.

4. Balsam do ciała pod prysznic Nivea, 250 ml


Balsam do ciała pod prysznic Nivea to świetne rozwiązanie dla osób, które nie lubią się balsamować i czekać na wchłonięcie się. To rozwiązanie idealne dla mnie, ponieważ strasznie nie lubię jak pozostaje mi na skórze film po zastosowaniu zwykłego balsamu. Bardzo go lubię i chętnie kupię kolejne opakowanie.

5. Żel myjący Ziaja Med, kuracja antybakteryjna, łojotok, trądzik, 200 ml


Produkty firmy Ziaja są świetnej jakości i bardzo skuteczne. Po raz pierwszy korzystałam z linii Ziaja Med i nie mam nic do zarzucenia dla tego żelu. Nie zaszkodził mojej twarzy w żaden sposób, wręcz zmniejszył ilość pojawiających się wyprysków. Ma bardzo charakterystyczny zapach, typowy dla produktów medycznych ale dla mnie to wcale nie przeszkadza. Polecam.

6. Puder prasowany matujący Sensique 01 Soft Ivory


Puder matujący firmy Sensique jest ze mną od dobrych kilku lat. Chociaż czasem dopuszczam się małej zdrady i testuje inne pudry prasowane ale zawsze do niego wracam. Moim kolorem jest najjaśniejszy odcień 01 Soft Ivory. A ważną jego zaletą jest cena, która nie przekracza 8 zł :)

7. Puder prasowany Maybelline New York Affinitone, Golden Beige


Kolejny podkład prasowany, tym razem marki Maybelline New York Affinitone o odcieniu golden beige. Fajny produkt, dobrze wykańcza makijaż i spójnie wygląda z większością podkładów. Oczywiście po kilku godzinach wymaga małych poprawek. Polecam.

8. Bielenda Carbo Detox, oczyszczająca maska węglowa z aktywnym węglem i algami chlorella


Maseczka firmy Bielenda wpadła w moje ręce przypadkowo przy kolejnych zakupach w Rossmannie. Zaryzykowałam i kupiłam dwie maseczki oczyszczające nie czytając wcześniej opinii ale całe szczęście nie zawiodłam się, bo są dobre i spełniają swoje zadanie.

9. Bielenda Carbo Detox oczyszczająca maska węglowa z aktywnym węglem i czerwonymi winogronami


Jest ok. :) j. w.

10. Rozświetlacz do twarzy o chłodnym odcieniu Wibo


Rozświtlacz to twarzy marki Wibo to chyba hit tej firmy, bo na rossmannowskich promocjach półki i szafy były puste :( Także musiałam znaleźć zamiennik, ale nie o tym tutaj. Uwielbiam ten produkt i jak tylko będę w drogerii o uzupełnię zapasy. Polecam serdecznie. :)

11. Woda toaletowa Calvin Klein IN2U


To mój must have niezależnie od pory roku. Zapach świetny, elegancki, kobiecy i co ważne długo się utrzymuje. Mam już kolejną buteleczkę.

12. Nawilżający krem do rąk, grejpfrut z zieloną miętą, Ziaja 

Krem jest przeznaczony do codziennej pielęgnacji skóry dłoni. Jest bardzo wydajny, dzięki pompce wyciskamy taką ilość kremu jaką chcemy. I tak na taką objętość cena nie jest wygórowana, zapłaciłam za niego ok 8 zł. A i ma piękny zapach :) 

13. Lipikar, Baume AP+ (Balsam przeciw podrażnieniu i swędzeniu skóry) La Roche - Posay 


Krem jest dość gęsty ale bardzo szybko się wchłania w skórę. U mnie świetnie działa nie tylko na twarz ale także na przesuszone dłonie, krem jest bezzapachowy, nie zawiera parabenów, jest bardo wydajny, mała kropla spokojnie wystarczy na całą twarz. 

14. Balsam do ciała Malina, Isana 


Balsam uwielbiam za zapach, który jest zbliżony do mamby malinowej. Szybko się wchłania, dobrze nawilża, w bardzo przystępnej cenie (ok. 7-8 zł) i jest bardzo wydajny. Bardzo wygodna aplikacja, ponieważ jest to produkt z pompką. Nawilżanie zauważalne po dłuższym stosowaniu. Produkt godny polecenia. 

15. Lipoaktywny krem nawilżający 


Jest przeznaczony do bardzo suchej skóry, u mnie sprawdza się bardzo dobrze, nawilża, nie zapycha, nie podrażnia, redukuje zaczerwieniania. W moim przypadku krem nie nadaje się jako baza pod makijaż, ponieważ po wklepaniu w skórę świeci. Ale nie takie jest jego zadanie. 
Przy kuracji Izotekiem, którą rozpoczęłam już jakiś czas temu świetnie sprawdza się zarówno Cetaphil jak i Lipikar, Baume AP+ (Balsam przeciw podrażnieniu i swędzeniu skóry) La Roche - Posay. W przypadku kuracji retinoidami nawilżenie to podstawa. 

16. Blistex, intensywnie regenerujący balsam do ust. 


Balsamu używam od stycznia, ponieważ wtedy rozpoczęła się moja kuracja Izotekiem. Z czym wiążą się problemy ze spierzchniętymi ustami. Jest świetny na bardzo suche usta, na prawdę nawilża. Jest bardzo wydajny i już przy pierwszym zastosowaniu widać efekty. Według mnie ma bardzo przyjemny zapach. 

Po więcej kosmetycznych recenzji i inspiracji odsyłamy Was  oczywiście na stronę KobiecePorady.pl  :)  Pozdrawiamy 4fs ❤

3 komentarze:

  1. Uwielbiam Ck a za nivea nie przepadam :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/06/white-boho-dress.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam wszystkie produkty z Ziaji! Tania i dobra firma, a co dla mnie najważniejsze - nie uczula :)
    Maseczki oczyszczające muszę koniecznie przetestować!
    Pozdrawiam :)
    http://wonderfulpassion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń