środa, 9 sierpnia 2017

Projekt denko- LIPIEC!



Cześć!
Z racji tego, że skończył się miesiąc lipiec nadeszła pora na podsumowanie produktów zużytych w minionym miesiącu.

No to zaczynamy.


1. Antyperspirant Rexona Motionsense invisible black+white 200 ml


Firma Rexona produkuje bardzo dobre antyperspiranty. Jak już wiecie moim ulubionym jest ten w sztyfcie z dodatkiem aloesu ale czasami sięgam po coś innego żeby skóra za bardzo się nie przyzwyczaiła. Tym razem wybór padł na biało-czarną Rexonę w sprayu. Działanie tego produktu jest zadowalające ale ma troszkę duszący zapach. Ogólnie polecam antyperspiranty tej firmy, a zwłaszcza, że często lądują na promocjach, a o oszczędzanie przecież chodzi.

2. Pasta do głębokiego oczyszczania twarzy przeciw zaskórnikom, Ziaja Liście Manuka 75 ml


O tym produkcie pisałyśmy już w poście tutaj

3. Johnson`s baby oliwka w żelu rumiankowa 200 ml


Oliwka w żelu jest alternatywą dla zwykłej oliwki w płynie. Strasznie nie lubię takiej zwykłej oliwki, która zaraz po wylaniu na dłoń przecieka przez palce. Oliwka w formie żelu ma dość stałą konsystencję i ładnie rozprowadza się po całym ciele. Idealnie nawilża ciążowe brzuszki. Polecam!

4. Balsam do ciała pod prysznic Nivea skóra normalna i sucha 250 ml


A ten oto produktu ratuje w sytuacjach kiedy nie mamy ochoty po kąpieli czy prysznicu wcierać balsam i czekać aż wsiąknie. Przyznajmy to, takie balsamy to produkt dla leniwych :) Ale trzeba przyznać mu to, że świetnie nawilża skórę i dzięki niemu możemy oszczędzić trochę czasu.

5. Oil therapy body and hair coconut oil Loton spa&beauty 125 ml


Olejek zakupiony przy okazji zakupów spożywczych w Biedronce. Na opakowaniu napisane jest, że można go stosować na ciało, twarz i włosy. Ja jednak używałam go jedynie do pielęgnacji ciała. Bardzo ładnie pachnie kokosem i fajnie się wchłania nie zostawiając lepkiego filmu. Nie widziałam go w innych sklepach, a szkoda.

6. Pielęgnujący żel pod prysznic Nivea care & orange 500 ml


Żele pod prysznic marki Nivea są bardzo fajne ale ten wyżej trochę mnie zawiódł. Wiązałam z nim większe nadzieje a on faktycznie ładnie pachniał ale tylko pod prysznicem. Zaraz po zamknięciu drzwi łazienki zapach znikał. A szkoda, bo na prawdę ładnie pachniał.

7. Balsam do ciała Vaseline kakaowe rozświetlenie z masłem kakaowym 400 ml


Balsam do ciała Vaseline to świetny produkt, który świetnie sprawdza się do jesiennej czy zimowej pielęgnacji z racji na słodki i ciężki zapach, ale zużyłam go teraz bo chciałam się pozbyć dużego opakowania. Fajnie nawilża i zostawia aksamitną skórę. Chętnie przetestuję inne zapachy tej marki.

A na koniec mały backstage sesji zdjęciowej. Same wiecie jak czasami ciężko jest zrobić dobre zdjęcia.. :)



Pozdrawiamy,
4FS

2 komentarze:

  1. Ja akurat za nivea nie przepadam :D

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/08/khaki-velvet-dress.html

    OdpowiedzUsuń
  2. sporo testowałyście :) ja też kupuję ogromną ilość kosmetyków tylko potem wolno je zużywam, bo mam za dużo haha, zapraszam do mnie Mój Blog

    OdpowiedzUsuń